torsdag 21.02.13

Design årets publikum T-shirt

Er du klar på en kreativ udfordring? Vær med i konkurrencen om at designe den fedeste T-shirt og vind billetter og hæder.

Konkurrencen
Vi inviterer dig til at deltage i konkurrencen om at designe årets publikum T-shirt. T-shirten bliver en del af vores merchandise-kollektion og vil bliver solgt i vores webshop og på festivalen.

Udformningen af designet er helt op til dig. Du kan tegne i hånden, lege med foto eller udarbejde et design grafisk. Det er fedt, hvis du tænker Roskilde Festival ind i dit design ved f.eks. at anvende musiske elementer, den orange farve (Pantone 151 C) eller noget helt tredje, som du forbinder med essensen af Roskilde Festival.

Vi ser helst, at følgende tages i betragtning:

  • Roskilde Festivals navn eller logo indgår ikke i designet (det er dog muligt, at det bliver placeret på det færdige produkt).
  • Designet indeholder ikke navne på bands.
  • Designet skal kunne bruges på tekstil til T-shirt.
  • Hvis du vælger at bruge tekst i dit design, så skriv på engelsk.

Kun fantasien sætter grænser, så find dine kreative sider frem. Send dit bud på årets publikum T-shirt til os på competition@roskilde-festival.dk senest den 13. marts 2013. Vi modtager alle gængse filformater. Når du sender dit design til os, så skriv ’Årets publikum T-shirt’ i emnefeltet og inkludér gerne dit navn og adresse i mailen.

Det kan du vinde
Som vinder får du trykt dit design på T-shirts, der indgår i vores merchandise-kollektion. Derudover får du 2 billetter til Roskilde Festival 2013, så du, sammen med en ven, kan opleve den fede T-shirt, du har designet, på andre festivalgæster. Sidst, men ikke mindst, får du selvfølgelig 5 T-shirts til dig og vennerne.

Hvordan findes vinderen?
Efter deadline vælger vores jury 10 designs til finalerunden. Herefter lægger vi det ud til publikum, som vælger den endelige vinder.

Konkurrencebetingelser
Er det dig og dit design, der vinder, vil vi gerne have mulighed for at lave eventuelle redigeringer i det materiale, du har indsendt. Ved indgået samarbejde overgår alle rettigheder til Roskilde Festival. Eventuelt overskud fra merchandise-salget går, ligesom overskuddet fra selve festivalen, til almennyttigt arbejde. 

 

Skriv en kommentar

Du skal være logget på for at kunne kommentere
LOG PÅ HER
Vi mangler oplysninger på din brugerprofil og vil derfor bede dig opdatere din profil ved at benytte følgende link:
Redigér profil
400tegn tilbage
Vi benytter reCAPTCHA
Tilbage
Tilmeld dig nyhedsbrev
 
 
 
 
 
E-mail
Adgangskode
Husk mig
Glemt password?
Ophavsretten tilhører Roskilde Festival.
Informationerne må alene anvendes til eget ikke-kommercielt brug.
Dette site anvender cookies.
Læs mere om brugen...