D
    T
    M
    S
til Roskilde Festival 2014 - 29. juni til 6. juli
torsdag 07.11.13

I har valgt årets publikum-designede T-shirt

Med et symbol fra musikkens verden er Bjørn Ivar Lilands design valgt som det mest populære.

Et orange plekter med ROSKILDE stående indeni er grundelementerne i det vindende design i årets T-shirt-design-konkurrence. Farven er taget efter vores logo og berømte hovedscene, Orange Scene. Designet er lavet af Bjørn Ivar Liland fra Oslo, og det kommer nu til at pryde årets officielle Roskilde Festival-T-shirt.

I september måned inviterede vi alle Roskilde-deltagere til at indsende bud på designs til den officielle festival-T-shirt. Vi modtog op mod 500 designs fra hele Europa. En jury udvalgte 10 designs, som blev lagt ud til afstemning hos jer. I valgte Bjørn Ivar Lilands design som det allerbedste.

Bjørn Ivar Lilands T-shirt-design kommer snart til salg i Roskilde Festivals online merchandiseshop, ligesom den sælges fysisk på Roskilde Festival til sommer.

Klik på billedet for at større version

typo3temp/pics/fcfc2b0ac0.jpg
 

Skriv en kommentar

Du skal være logget på for at kunne kommentere
LOG PÅ HER
Vi mangler oplysninger på din brugerprofil og vil derfor bede dig opdatere din profil ved at benytte følgende link:
Redigér profil
400tegn tilbage
Vi benytter reCAPTCHA
Tilbage
Tilmeld dig nyhedsbrev
 
 
 
 
 
E-mail
Adgangskode
Husk mig
Glemt password?
Ophavsretten tilhører Roskilde Festival.
Informationerne må alene anvendes til eget ikke-kommercielt brug.
Dette site anvender cookies.
Læs mere om brugen...