D
    T
    M
    S
til Roskilde Festival 2015 - 27. juni til 4. juli
tirsdag 23.07.13

Lav en Storify-fortælling ud af din festival og vind

Fortæl DIN historie fra Roskilde Festival 2013 ved brug af Storify og vind billetter til næste års festival.

Forestil dig alle de mange historier tage form, når 130.000 mennesker er samlet til Roskilde Festival. Tag bare et kig på Instagram, Twitter og Facebook, så kan du se mange små bidder af Roskilde-fortællinger. Men hvert foto, tweet eller tekstbesked er bare et fragment af den fulde historie.

Vi inviterer dig nu til at sætte bidderne sammen og fortælle historien. Din historie – en slags Roskildeficeret 'day in the life of [indsæt selv resten]'.

Gør det godt og du kan gå hen og vinde billetter til Roskilde 2014.

Hvordan fungerer det?
Vi bygger konkurrencen rundt om Storify. Gå til storify.com og opret en bruger. Klik dernæst ‘create story’. Det giver dig en blank flade. Find på en god fortælling og begynd at fylde indhold ind. Du kan embedde alle slags socialt medie-indhold i din fortælling, ligesom du kan indsætte dine egne kommentarer mellem elementerne.

Et par kreative benspænd
Vi har fundet på et par kreative benspænd, som du skal tænke med, når du laver dit indhold:

  • Din historie skal være offentligt tilgængelig
  • Indholdet skal være fra eller om Roskilde Festival 2013
  • Din tekst skal være på engelsk
  • Du skal bruge indhold fra minimum to sociale medier (gerne flere)
  • Smid et link til www.roskilde-festival.dk i bunden af dit Storify-indlæg
  • Det sociale medie-indhold, som du indsætter, skal være publiceret før i dag – med andre ord: Du kan ikke bare producere dit egen sociale indhold og indsætte det
  • Din fortælling kan både være dokumentarisk eller komplet urealistisk – så længe den fortælles kreativt

Når din historie er færdig, bedes du sende et link dertil til competition@(delete this text from the mail address)roskilde-festival.dk – du kan også sende link til den på vores Facebook-side eller tweete linket til os.

Her er vores beskedne eksempel på, hvordan en fortælling kan se ud.

Hvad kan du vinde?
Personen bag den bedste/mest kreative/skøre/sjove/hjerteknusende/osv. historie vinder to billetter til Roskilde Festival 2014.

De tre andenpladser vinder en limited edition Roskilde Festival-T-shirt designet af Ron English.

Send din Storify-historie inden 7. august, og du er med i konkurrencen.

 

Skriv en kommentar

Du skal være logget på for at kunne kommentere
LOG PÅ HER
Vi mangler oplysninger på din brugerprofil og vil derfor bede dig opdatere din profil ved at benytte følgende link:
Redigér profil
400tegn tilbage
Vi benytter reCAPTCHA
Tilbage
Tilmeld dig nyhedsbrev
 
 
 
 
 
E-mail
Adgangskode
Husk mig
Glemt password?
Ophavsretten tilhører Roskilde Festival.
Informationerne må alene anvendes til eget ikke-kommercielt brug.
Dette site anvender cookies.
Læs mere om brugen...