D
    T
    M
    S
til Roskilde Festival 2014 - 29. juni til 6. juli

Mediesamarbejdspartnere

De større mediesamarbejdspartnere sikrer, at Roskilde Festival bliver bredt eksponeret i hele Skandinavien. De hjælper til med at sikre, at der er et stort kendskab til Roskilde Festival i den brede befolkning, så festivalen kan vedligeholde sin position som en af verdens største kultur- og musikfestivaler.

Vi vælger mediesamarbejdspartnere, der har særligt fokus på kvalitet, ungdom og musik.

Politiken

Politiken er blandt Danmarks største aviser og en væsentlig del af vores DNA er kulturstoffet. Særligt i IBYEN - en hel sektion, dedikeret til guider til og anbefalinger af film, kunst, teater, musik, restauranter, festivaler m.v.

IBYEN og politiken.dk dækker Roskilde Festival tæt hvert år og vores mediepartnerskab ligger helt naturligt i forlængelse af vores mange fælles interesser.

DR

DR er Danmarks store public service medie, der igennem en lang årrække har været til stede på Roskilde Festival. DR og Roskilde Festival er to af landets største og vigtigste kulturinstitutioner, og vi finder det derfor naturligt at fortsætte og udbygge samarbejdet.

Flere mediesamarbejdspartnere

Roskilde Festival samarbejder med en lang række større og mindre medier i hele Nordeuropa. Dette samarbejde er meget vigtigt for Roskilde Festival, fordi de forskellige aviser, magasiner, websites, radio- og tv-stationer hjælper med til at udbrede kendskabet til festivalen rundt omkring i Europa.

Mediesamarbejdspartnerne skriver om festivalen, laver reportager, sender direkte radio/tv eller hjælper på anden måde med til at formidle hvad det er, der gør Roskilde Festival til noget unikt.

Uden mediesamarbejdspartnere ville det være umuligt for os at bevare den tætte kontakt til vores publikum, som vi har i dag.

E-mail
Adgangskode
Husk mig
Glemt password?
Ophavsretten tilhører Roskilde Festival.
Informationerne må alene anvendes til eget ikke-kommercielt brug.
Dette site anvender cookies.
Læs mere om brugen...