D
    T
    M
    S
til Roskilde Festival 2014 - 29. juni til 6. juli

Annoncering

Med DG Media er det er muligt at annoncere i Roskilde Festivals trykte publikumsguide, som trykkes i 130.000 eksemplarer og gives til alle publikummer, medarbejdere, optrædende osv. på festivalen.

Guiden er den vigtigste publikation i løbet af ugen på Roskilde Festival og derfor en unik mulighed for at ramme festivalgængerne med dit budskab.

DOWNLOAD PRISOVERSIGT TIL ROSKILDE FESTIVAL GUIDE

Roskilde Festival er Danmarks 5. største provinsby – og Orange Press er hele byens avis og samlingspunkt. 

I Orange Press fortæller de mere end 70 journalister, fotografer og anmeldere om Roskilde Festivals næsten uendelige række af tilbud og oplevelser.
Orange Press handler om at få så meget ud af Roskilde Festival som overhovedet muligt.

Som annoncør i ’Orange Press’ bliver du synlig på Nordeuropas største festival med dens 80.000 solgte billet-ter og mere end 30.000 frivillige og får dermed en unik mulighed for at komme helt tæt på et ungt og købe-stærkt publikum.

Gennemsnitsalderen på festivalens gæster er 23 år, hvoraf 58 % er studerende, og en næsten lige kønsfor-deling med 52 % mænd og 48 % kvinder.

DOWNLOAD PRISOVERSIGT TIL ORANGE PRESS

Har du spørgsmål vedrørende ovenstående så kontakt DG Media og Lars Schau Nielsen: 

Mail: Lars.N@(delete this text from the mail address)dgmedia.dk eller telefon (+45) 26 27 54 75

E-mail
Adgangskode
Husk mig
Glemt password?
Ophavsretten tilhører Roskilde Festival.
Informationerne må alene anvendes til eget ikke-kommercielt brug.
Dette site anvender cookies.
Læs mere om brugen...