SPROGKRAV: Dansk
ALDERSKRAV: Min. 18 år
INDSATS: +32 timer
KONTAKT: xander.pallesen@roskilde-festival.dk
OM OPGAVEN
Har du en smule flair for IT og kan være serviceminded over telefonen?
Opgaven består helt konkret i at besvare opkald fra vores mange brugere fra festivalens boder og supporte dem telefonisk. De ringer til os når de har brug for support til at få deres IT som fx. dankortterminaler til at virke. Kan opgaven ikke løses telefonisk, samarbejder vi om opgaven, ved at sende vores dygtige Onsite supportere fysisk ud i marken.
Du får en grundig oplæring og vejledning i alt du skal vide for at supporte bedst muligt. Din base vil blive i vores fysiske bunker i ”IT-Byen”. Vi har det sjovt og hjælper hinanden, så det bliver en rar og fed oplevelse at være frivillig på 1st Line support holdet.
OM DIG
Vi forventer:
- Du har et højt serviceniveau over telefonen og kan sætte dig i brugerens situationen
- Evnen til at navigere i forskellige IT-systemer
- Lysten til at håndtere telefoniske udfordringer i en livlig festivalstemning
TILGÆNGELIGE RAMMER
Vores team tilbyder følgende:
- Vi tilbyder opgaver som ikke er fysisk krævende.
- Vi tilbyder mulighed for at sidde ned ofte under vagter.
- Vi tilbyder opgaver som foregår uden larm og høj musik.
- Vi tilbyder opgaver der foregår i et roligt tempo.
- Vi tilbyder mulighed for, at du kan blive ringet op, hvis du har spørgsmål om frivilligrollen før festivalen. Send dit telefonnummer til os i en mail.
- Vi tilbyder særlig tilknytning til leder eller anden frivillig.
- Vi tilbyder opgaver med begrænset kontakt til festivaldeltagerne.
- Vi tilbyder grundig og tålmodig vejledning til du føler dig tilpas i opgaven.
- Vi tilbyder et fællesskab uden alkohol i vores bagområde.
HVEM ER VI?
Festival IT leverer den tekniske infrastruktur, der er afgørende for festivalens succes. Vi sørger for alt fra wi-fi-dækning til betalingsløsninger på tværs af festivalpladsen.
Vi tilbyder:
- En unik mulighed for at være en del af den tekniske drift på en stor festival
- Mulighed for at tage ansvar og lægge en selvstændig indsats med en bred vifte af opgaver
- Mad og drikke på vagter
- Gode omgivelser og faciliteter i ”IT-Byen” hvor al IT til festivalen håndteres fra
- Du bliver en del af en gruppe af dedikerede frivillige med fokus på det faglige og sociale
VIL DU VÆRE EN DEL AF HOLDET?
Har du lyst til at bruge dine tekniske færdigheder på en spændende måde og være en del af et dedikeret hold af frivillige? Kontakt os gerne for yderligere information eller for at ansøge om stillingen.
Som frivillig i `1st Line support ´ vil du skulle lægge 32 timer á 4 vager fordelt over hele festivalen.
Skriv til xander.pallesen@roskilde-festival.dk eller ring på 61707118